Friday, July 01, 2005

Haladóknak nevezem azokat, akik már legalább 21 napja folyamatosan, minden nap legalább 3 páros vagy hármas gyakorlatot folytatnak, vagy legalább ilyen időtartamban a Blognaplóban leírt "a figyelmem a termékem" megközelítéssel dolgoznak*. Az eredményesség mérése a korábban leírt módszerrel (meddig bírom) történik, és ugyanúgy ábrázolható grafikonon, mint ahogyan a pontszámok, a pénzbevétel, vagy bármi egyéb.
Ezzel a módszerrel figyelemmel lehet kísérni, hogy változik-e az odafigyelés képessége.
Haladók megkérhetik partnerüket és a Megfigyelőt a 3x5 perces gyakorlat végén, amelyet már egyéni brainstorming kérdésre folytatnak (pl. "Mit tehetnék annak érdekében, hogy...."), hogy értékelje a beszélgetést az 5/5/5 pontokkal, valamint a megszokott szöveges indoklással.
* A Kérdezéstechnika kiskönyv június 2-re kész, akár máris bevethető lenne a Kérdezéstechnika tréning. Jelenleg folyik az új termék pozicionálása, alapvetően annak eldöntése, hogy legyen-e ugyanolyan termék, mint a többi, jutalékalappal, a cégben, vagy pedig külsőként, nem hálózati termékként kerüljön forgalomba, pl. hirdetések és üzletkötők alkalmzaásával.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home